התקשרו עכשיו 052-6295334

נגישות
  • ניווט בעזרת מקלדת
  • התאמה לעוורי צבעים (גווני שחור/לבן)
  • התאמה לכבדי ראיה (צבעוניות הפוכה)
  • פונט נגיש
  • AAA
  • ביטול הנגישות (תצוגה רגילה)
  • heart_iconנשמר!
  • 0

  • נוסף לסל קניות:

המוצר התווסף בהצלחה
נשמר!

הדום לחדר שינה


הדום לחדר שינה – איך משלבים אותו נכון בחדר?

ההדום לרגליים משמש כאלמנט נהדר, שמוסיף לא מעט צבע, יופי ובעיקר סטייל. הוא מגיע בעיצובים שונים ואפשר להניח אותו בכל מקום שרוצים. הדום לחדר שינה הוא פתרון מצוין למי שמחפש אלמנט דקורטיבי מצד אחד, אבל כזה שיהיה גם שימושי. כזה שניתן להניח עליו את הרגליים בסוף היום, כזה שאפשר "לזרוק" עליו כמה בגדים אם רוצים או אפילו כזה שיעמוד בנקודה מסוימת בחדר ויקשט אותה. איך משלבים הדום לחדר שינה בצורה נכונה? על כך ועוד, במאמר הבא.

הדומים – התייחסו לסגנון העיצובי הקיים בחדר שינה

כדי לשלב נכון הדום לחדר שינה חשוב לקחת בחשבון מספר פרמטרים. אחד מהם הוא הסגנון העיצובי הקיים בחדר. בין אם חדר השינה שלכם מעוצב בסגנון קלאסי, סגנון מודרני אולי, סגנון כפרי או וינטאג', בחנו את החדר שלכם. נסו להגדיר את סגנון העיצוב שלו וכמה שיותר מדויק ורק אז בדקו את ההדומים השונים, שיכולים להתאים לו. אל תלכו רחוק מדי. חפשו הדום שמשתלב בצורה הרמונית עם העיצוב הקיים ולא מושך יותר מדי תשומת לב. אתם לא רוצים שמשהו יפריע לכם בעין או ישבור את המראה הקיים. תרצו וודאי להרגיש חמים ונעים בחדר השינה שלכם ולהיות מוקפים באלמנטים יפים.

הצבע, המרקם – איך הם תורמים למקום
את ההדומים לרגליים המוצעים בחנויות הרהיטים אפשר למצוא בדגמים ובעיצובים שונים. הצבע והמרקם שלהם הם אלה הקובעים את המראה הכללי שלהם וכדאי לקחת אותם בחשבון כדי לוודא שהם אכן משתלבים בצורה נכונה בחדר השינה. כשאתם יוצאים למסע חיפוש ההדומים ובודקים כמה אפשרויות שונות, בחנו את הצבע של ההדום: האם הצבע חזק מאד, דומיננטי מאד או שאולי עדין? הסתכלו גם על מרקם הבד והתייחסו לאפקט שהוא יוצר.

למשוך תשומת לב או להיטמע בחדר השינה
ההדום שבחרתם לחדש השינה שלכם יכול לשמש כאלמנט עיצובי ולקשט את החדר והוא יכול גם לשרת אתכם. תוכלו להניח עליו בגדים או אפילו את הרגליים, כשאתם עייפים. ההדום יכול להיטמע בחדר או אולי למשוך תשומת לב. הפרמטר העיקרי שיקבע זאת הוא העיצוב שלו. כך או כך, בין אם ימשוך לא מעט תשומת לב ובין אם הוא ייטמע בחדר עצמו לצד הרהיטים האחרים, וודאו שנוצרת הרמוניה נכונה בחלל וששום דבר בחדר השינה שלכם לא מפריע לעין.

תכנון מוקדם ובחינת אפשרויות שונות
אל תמהרו לקבל החלטות. ההדום לרגליים הוא פריט חשוב באותה המידה כמו כל רהיט אחר. השקיעו זמן בתכנון מוקדם, בבחינת האפשרויות השונות וגם בסקר שוק. סקר השוק הזה יעזור לכם ללמוד מעט על הנושא, להיחשף לסגנונות עיצוביים שונים של הדומים לרגליים ולהחליט איזה מהם הוא המתאים לכם ביותר. תכנון מקדים הוא הדרך הנכונה לקבל את ההחלטה ולשלב בצורה מושלמת את הרהיט שבחרתם.

לחץ כאן לקריאה נוספת על: סטיילינג לבית.

רוצה להוסיף את המוצר ל-WISHLIST?
היכנסי לחשבונך או הרשמי לאתר

הרשמה / התחברות