מדיניות משלוחים
אנו בשוורץ הום-קולקשיין בע"מ שואפים לספק ללקוחותינו שירות משלוחים מהיר, יעיל ואמין. בעמוד זה תוכלו למצוא מידע מפורט על אפשרויות השילוח, זמני האספקה, והעלויות.
מדיניות משלוחים תנאי משלוח וזמני אספקה:
משלוחים:
- שעות פעילות: ימים א’-ה’ 9:00-16:00
אפשרויות שילוח:
- משלוח רגיל – מחיר השירות 250 ₪ , זמן אספקה משוער עד 7 ימי עסקים- למעט במקרים חריגים
איסוף עצמי:
ימים א’-ה’ 9:00-16:00, בתיאום מראש ובכפוף לשעות הפעילות
- איסוף עצמי – מתחם סוהו פולג– ללא עלות, בתיאום הגעה טלפוני/ וואטסאפ מראש
רח' מפי 5, נתניה – קומת כניסה - איסוף עצמי – דן דיזיין סנטר – ללא עלות, בתיאום הגעה טלפוני/ וואטסאפ מראש
רח' לחי 2 ,בני ברק – קומת כניסה
זמני אספקה:
- זמן האספקה המשוער הוא עד 7 ימי עסקים , למעט במקרים חריגים.
- לאזורים מרוחקים (כגון יישובים מעבר לקו הירוק, אילת והערבה), זמן האספקה עשוי להתארך בכ-עד 14 ימי עסקים .
אם המוצר אינו במלאי, הלקוח יעודכן על זמן האספקה הצפוי.
מקרים חריגים
- אספקה צפונית לחיפה: ייתכן עיכוב של עד 14 ימי עסקים– תידרש תוספת תשלום בסך ₪ 250
- אספקה ליישובים מזרחית לאריאל ביהודה ושומרון: ייתכן עיכוב של עד 14 ימי עסקים תידרש תוספת תשלום בסך ₪ 250
- אספקה לאזור מצפה רמון, הערבה, ים המלח ואילת: ייתכן עיכוב של עד 21 ימי עסקים תידרש תוספת תשלום בסך ₪ 250
- .
חשוב לדעת:
- מוצרים רבים באתר שלנו הינם מוצרים נפחים (גדולים) ולכן במקרים רבים מחיר המשלוח מתייחס לכל יחידת מוצר שנרכשה,
חישוב עלויות השילוח מסוכם בסוף ההזמנה ולפני התשלום למעט במקרים חריגים - התמונות באתר להמחשה בלבד, יתכנו שינויים קלים בין המוצר הפיזי לתמונה.
- זמני מענה לטיפול בהזמנות – ימים א’-ה’ 9:00-16:00.
- במקרה של צורך בהרמת המוצר ללא מעלית מעל קומה שלישית, תתווסף עלות של 50 ₪ לקומה.
- במקרה של צורך בשירותי מנוף חיצוניים או שירותי פירוק והרכבה, החיוב יחול על הלקוח.
מדיניות משלוחים:
על מנת שנוכל להבטיח שירות טוב ואיכותי חברתנו מפעילה מערך שליחים ושולחת את המוצרים דרכם ולכן החלטנו על
אזור חלוקת משלוחים ברור
אזורי חלוקת לא נכללים- בהם לא נוכל לספק את שירותי המשלוחים מפורטים ככל הניתן ברשימה מטה:
- כל שטחי B
- כל שטחי C
- מזרח ירושלים
- עוטף עזה דרומית לצומת סעד – בשלב זה
הערות
- הערה: באזור מטרופולין תל אביב יתכנו בעיות חנייה ודוחות ולכן על הלקוח לדאוג לחנייה תקנית בעת המשלוח או לחלופין לפגוש את השליח בחנייה ליד ביתו בעת מסירת המשלוח.
- הערה: כל כתובת משלוח נבחנת בנפרד, אזורים מסוימים עשויים להיכלל באזור חלוקת המשלוחים אך לא יהיה ניתן לספק אותם עקב בעיות ביטחוניות, מומלץ לשאול לפני ההזמנה במידה והכתובת שנויה במחלוקת.
- הערה: במקרים מסוימים תתאפשר ללקוח הזמנת מוצרים לאזורים מחוץ לאזור חלוקת המשלוחים המוזכר לעיל, על הלקוח להבין כי משלוחים באזורים אלה כרוכים בעלויות נוספות.
מדיניות החזרות וביטולים
למדיניות החזרות וביטולים המלאה, לחץ כאן
שירות לקוחות:
- שעות פעילות: ימים א’-ה’ 9:00-16:00
- טלפון: 03-6183212
- מייל: Sales.schwartzhome@gmail.com